عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تشریح اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران استان

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از تشریح اهداف و برنامه عملیاتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کاهش شیوع بیماری کرونا بهشیوه محله محور و مبتنی بر شعار "هرخانه- یک پایگاه سلامت" در جمع خبرنگاران خبرگزاری های این استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: در بیست و سومین روز از آذرماه ۹۹، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان ضمن تشریح اهداف این طرح از روند اجرای آن در سطح استان و اقدامات صورت گرفته در قالب این طرح سخن گفت.
وی،تشریح وضعیت شیوع بیماری کرونا و اقدامات مداخله ای صورت گرفته، انتظارات سیستم بهداشت و درمان از مردم و مسئولین برای کنترل بیماری و بیان فرصت ها و تهدیدات پیش رو را از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست خبری برشمرد.
به گفته وی، در ادامه مسئولین ۷ راهبرد طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به تشریح راهبردهای تدوین شده پرداختند.
درخشان افزود: تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در امر آموزش و اطلاع رسانی و مطالبه گری برای ارائه گزارش اقدامات دستگاه های متولی برای مهار کووید ۱۹ و تلاش ادارات برای فراهم نمودن زیر ساخت های خدمات الکترونیک از ابتدای شیوع این بیماری منحوس از دیگر مباحث مطرح شده از سوی معاون بهداشتی دانشگاه در این جلسه بود.