عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خبر داد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنگان با ۸ تیم نظارتی آغاز به کار کرد

خلیل جوکار در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت تیم‌های نظارتی با مشارکت نیروهای بسیج و هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان پس از هماهنگی‌های لازم و دسته‌بندی تیم‌ها در شهرستان کنگان آغازشده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان تصریح کرد: اهداف اصلی این طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بازرسی بهداشتی از کلیه اماکن صنفی به منظور نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت از خانواده‌های نیازمند در طرح شهید سلیمانی، کاهش موارد بستری در بیمارستان، کاهش میزان مرگ‌ومیر و قطع چرخه انتقال کرونا است.
جوکار اضافه کرد: نظارت بر اماکن صنفی نیز بر عهده تیم‌های نظارتی است که در این راستا صنوف متخلف اعمال قانون خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم شهرستان کنگان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مشارکت در اجرای این طرح، منجر به کنترل هر چه بیشتر بیماری کرونا و کاهش محسوس آمار مبتلایان شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، پس از توجیه کارشناسان بهداشت محیط شهرستان و برگزاری جلسات آموزشی جهت نیروهای بسیج و هلال‌احمر و فراخوان این نیروها از روز شنبه این طرح در کنگان آغاز و در اولین روز اجرای این برنامه ۲۸ واحد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید شد.

انتهای پیام/ م. س.۳۰۷۰