عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

سامانه جدید پیشنهادات دانشگاه راه اندازی شد



مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه از ارتقا و راه اندازی سامانه جدید پیشنهادات خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu مهندس امامی زاده مدی توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ضمن بیان این مطلب گفت: نظام یا سیستم پیشنهادات، تکنیکی برای بهره جستن از فکر و اندیشه کارکنان برای مسئله یابی، چاره‌ جویی و حل مسائل و مشکلات سازمانی است.

به گفته وی بر اساس نظام پیشنهادات تمامی کارکنان از عالی ترین رده سازمانی تا پایین ترین سطح آن می‌توانند پیشنهادات، ایده‌ها، ابتکارات و نظرات خود را برای رفع نارسایی‌ های موجود در روند کاری و یا بهبود روش های انجام کار و یا افزایش کیفیت تولید ارایه دهند.

مهندس امامی زاده استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در یک سازمان را موجب افزایش توجه و حساسیت کارکنان به فرآیندهای کاری و ارتقای مشارکت آنان در سازمان برشمرد و افزود: با افزایش مشارکت، خلاقیت و روحیه کارکنان نیز راهکارهای عملی برای حل مسایل و مشکلات سازمان پیدا می‌شود .

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه با اشاره به راه اندازی سامانه جدید پیشنهادات دانشگاه خاطرنشان کردتمامی اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه به منظور ثبت پیشنهادات خود می توانند به سامانه پیشنهادات وزارت بهداشت به نشانی https://sus.behda sht.gov.ir مراجعه کنند.

وی همچنین از برگزاری نخستین جشنواره مدیریت دانش در دانشگاه خبرد داد و یادآور شد پیشنهادات برتر در جشنواره مذکور مورد تقدیر قرار  می گیرند.

به گفته مهندس امامی زاده سامانه جدید جایگزین سامانه قبلی به آدرس http://suggest.sbmu.ac.ir شده است.  گرچه سامانه قبلی غیر فعال و خارج از دسترس است، اما تمامی سوابق پیشنهادات تایید شده توسط دبیرخانه نظام پیشنهادات در سامانه قبلی محفوظ است و از دی ماه سال ۹۹ در سامانه پیشنهادات وزارت متبوع قابل پیگیری هستند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهادات تاییده شده در ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه موثر است و دارای امتیاز هستند.

برای مشاهده راهنمای ثبت و پیگیری پیشنهاد اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع