عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

اجرای طرح مشترک شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشکده علوم‌ پزشکی تربت‌جام /عزمی جدی برای مقابله با ویروس کرونا

اجرای طرح مشترک شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشکده علوم‌ پزشکی تربت‌جام /عزمی جدی برای مقابله با ویروس کرونا


رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: همزمان با اجرای طرح مشترک شهید بزرگوار سلیمانی تیم های نظارتی ،حمایتی و مراقبت به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونادر شهرستان های تربت جام و صالح آباد فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری وبدا جام،دکتر محمد افکار ضمن تشکر و قدردانی از فرماندهی بسیج سپاه و بسیجیان گفت: به‌دنبال اجرای محدودیت‌ها در بازه زمانی یکم تا شانزدهم آذرماه امسال، تعداد ۱۴۷مورد بازدید مشترک به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه،کارشناسان اداره صمت ،،هلال احمر ،از شهرستان های تربت جام و صالح آباد انجام شده است که تا کنون هزار و ۵۲۴
اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی پایش و مورد بررسی قرار گرفته است.که از این تعداد ۶۴۴مورد اخطار و تذکر کتبی دریافت کرده اند و ۴۴مورد پلمپ و اعمال قانون شده اند .

وی افزود: مرحله اول طرح شهید سلیمانی گام مراقبت است که مراقبین سلامت به درب منازل مراجعه و بسته بهداشتی و اطلاع‌رسانی پیشگیری از کرونا به خانوارها ارائه می‌کنند. که تا کنون ۱۲هزار و ۴۰۰خانوار ا بررسی که ۱۵۰۰بیمار مشکوک به کرونا و ۵۵نفر مبتلا شناسایی شده است.


رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام ادامه داد:تا کنون بیش از ۲هزار و ۳۰۰
بسته معیشتی بین نیازمندان و خانوارهای غربالگری شده توزیع شده است

دکتر محمد افکار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدافعان سلامت بیمارستان سجادیه بیان کرد: مدافعان سلامت در تمامی عرصه‌ها با هدف حفظ و ارتقاء سلامت همنوعان خود گام برمی‌دارند و انتظار ما این است مردم با مشارکت خود در اجرای دستور العمل‌ها نظام سلامت را در مبارزه با بیماری کرونا یاری رسانند.


روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام