عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

روزشمار هفته پژوهش و فناوری اعلام شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از اعلام روز شمار هفته پژوهش و فناوری( ۲۲ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۹) خبر داد.
به گزارش وبدا؛ از انتخاب شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برای این هفته خبر داد و افزود: بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امسال از ۲۷ لغایت ۳۰ آذرماه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اپیدمی کرونا اعمال محدودیت های احتمالی از طرف ستاد ملی کرونا پوشش همزمان برگزاری کلیه مراسم در موعد مقرر از طریق درگاه اینترنتی www.msrt-expo.ir بصورت مجازی برای بازدید علاقه مندان قابل دسترسی می باشد.
درخشان، در ادامه عنوان شنبه ۲۲ آذرماه ۹۹ نخستین روز از هفته پژوهش و فناوری را " پژوهش و فناوری، مدرسه و دانشگاه" و یکشنبه ۲۳ آذرماه ۹۹ را " پژوهش و فناوری، مشارکت ملی" اعلام کرد.
به گفته وی، عناوین دوشنبه ۲۴ آذرماه ۹۹ و سه شنبه ۲۵ آذرماه ۹۹، "پژوهش، فناوری و جهش تولید" و " بزرگداشت پژوهشگران و فناوران" نامگذاری شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: سه شنبه ۲۵ آذرماه ۹۹ با عنوان: " بزرگداشت پژوهشگران و فناوران" و چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۹۹ با عنوان : "پژوهش، فناوری و علوم انسانی" و پنج شنبه ۲۷ آذرماه ۹۹ مصادف با آخرین روز از هفته پژوهش و فناوری با عنوان: "پژوهش، فناوری و اثر بخشی اجتماعی" نامگذاری شده است.