عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

فوت ۳ بیمار فسایی در ۴۸ ساعت گذشته و افزایش جانباختگان کرونای شهرستان به ۱۴۱ نفر/افزایش موارد مثبت کرونا در شهرستان فسا به ۹۸۳۷نفر/ افزایش تعداد بیماران بدحال بستری به ۳۵ نفر/مراقب سالمندان و بیماران با مشکلات زمینه ای باشیم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با فوت ۳ بیمار فسایی در ۴۸ساعت گذشته علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان، تعداد درگذشتگان بر اثر کرونا در شهرستان فسا به ۱۴۱ نفر افزایش یافت .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا ۱۷ آذرماه به ۹۸۳۷ نفر رسیده است که از این تعداد، تاکنون ۶۳۱۰ بیمار بهبودی قطعی یافتند.

وی تاکید کرد: مردم هر گونه علایم شدید بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک خانواده خود یا کلینیک ویژه کرونا مستقر در سالن ورزشی کوثر(بلوار مهمانسرا) مراجعه کنند. اجازه ندهید که گسترش و پیشرفت بیماری ، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود .

دکتر کریمی گفت: هم اکنون تعداد ۳۳۸۶ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری می باشند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسوولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل نمایند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند .

معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: تذکر و یادآوری می نماییم که این روزها توان و قدرت ویروس منحوس کرونا نه تنها در شهرستان کمتر نشده، بلکه قدرت همه گیری آن قریب به ده برابر افزایش یافته است و میزان موارد مثبت شهرستان نیز کم نشده، ولی آنچه اتفاق افتاده و باعث تغییر در رنگ شهرستان شده اینست که قدری میزان بیماران بستری کاهش یافته و این شرایط بسیار شکننده و حفظ و بهتر شدن آن به دست شما مردم و مسوولین عزیز است .

وی از مردم و همشهریان درخواست کرد: ضمن پرهیز از هرگونه تجمع، دورهمی و میهمانی خانوادگی تا اطلاع ثانوی از برگزاری هرگونه مجلس اعم از عقد و عروسی و ترحیم و عزا خودداری فرمایید . تخلف از دستور فوق طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و متخلفین ضمن پیگیری قضایی به مجازات قانونی محکوم می گردند.

تلفن های پاسخگویی به سوالات کرونایی:

۴۰۳۰

۰۷۱۵۳۳۱۴۲۰۰