عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

روند کاهشی بیماری کرونا در منطقه جام /اوضاع و شرایط کنونی شکننده است

روند کاهشی بیماری کرونا در منطقه جام /اوضاع و شرایط کنونی شکننده است

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت : در حال حاضر وضعیت بیماری کرونا در شهرستانهای تربت جام و صالح آباد روند کاهشی داشته ولی مردم عزیز توجه داشته باشند که با عادی نگری و سهل انگاری در مورد بیماری زمستان سختی را در پیش خواهیم داشت.


به گزارش خبرگزاری وبدا جام ، دکتر محمد افکارضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مدافعان سلامت کادر بهداشت و درمان گفت :از زحمات و تلاشهای مدافعان سلامت کادر بهداشت و درمان ،همشهریان گرامی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و همیاری و همکاری مسئولان اجرایی جهت روند کاهشی بیماری کرونا در منطقه جام صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم در مدت اعمال محدودیت ها بیش از ۷۸ درصد دستورالعمل های بهداشتی رعایت شده است.


وی با اشاره به اینکه تامین هوای سالم و عاری از ویروس با ایجاد تهویه مناسب در منزل و محل کار یکی از راه های جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ است. افزود:رعایت تهویه مناسب در محیط های سربسته از جمله منزل و محل کار نقش تعیین کننده ای در جلوگیری از ابتلا دارد و ساده ترین و مناسب ترین راه برای ایجاد تهویه در منازل و محل های کار ، باز نمودن پنجره و درب اتاق هاست ادارات و اصناف به تهویه هوا توجه داشته باشند و با رعایت شیوه نامه بهداشتی ضامن سلامتی خود و عزیزانتان باشید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد:با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله اهتمام جدی در استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در اجتماعات و مجالس و دورهمی ها زنجیره انتقال ویروس را قطع نمایید.

روابط عمومی و امور بین الملل  دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام