عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

بمناسبت هفته پژوهش وبینارهایی در آموزشکده فنی وحرفه ای دختران نجف اباد برگزار می گردد

هفته پژوهش بر پژوهشگران ،اساتید و دانشجویان عزیز مبارک باد

شکی نیست که تحقیق و پژوهش علمی دراسلام اهمیت بسیار فراوانی دارد و پرواضح است که افکار، اندیشه‌ها و آثار محققان و پژوهشگران هر جامعه زیر ساخت‌های علمی آن جامعه را تشکیل داده، بناهای علمی و نتایج عملی و تجربی فراوانی به همراه دارد. از این رو، اگر محققان و پژوهشگران ارزش‌های خوب و پسندیده اخلاقی را با مسائل پژوهشی خود همراه کنند؛ زیر ساخت‌های علمی جامعه اثرات و نتایج مثبت و همیشگی خواهند داشت و اگر خدای ناکرده با امور غیر ارزشی و غیر اخلاقی همراه شوند؛ نتایج منفی و ناپسند به دنبال خواهند داشت.

پژوهشگر، پرنده ای سبک بال است که از لایه های ابر گرفته ی آسمان دانش، میگذرد و خود را به اوج دانایی و معرفت می رساند .

وی ، روح پویا و جوینده ای است که پوسته های جهل را شکافته، به قنات جاری علم دست می یابد و تا چشمه ی جوشان آن را بر کویر تشنه ی خویش جاری نسازد، آرام نمی گیرد

او با فداکاری، سرمایه  ی عمر خویش را صرف دانایی خویش و بشریت کرده و او را در کوره راه های زندگی راهنما شده اند و به منزل گاه سعادت رسانده اند .

به مناسبت هفته پژوهش معاونت آموزشی و پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران نجف آباد با همکاری اساتید و دانشجویان این مرکز اقدام به برگزاری برنامه هایی از قبیل مجموعه وبینارها ، ورکشاپ ،مسابقات دانشجویی ، نمایشگاه های مجازی و بازارچه های دانشجویی نموده است .

لیست لینک ها و پوستر وبینارها و مسابقات به پیوست ضمیمه می باشد.