عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

برگزاری ۱۰ دوره آموزشی بصورت مجازی با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه

دکتر پرستو عباسپور مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان و خانواده گفت: تا کنون ۱۰ دوره آموزشی بصورت مجازی با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه توسط دفتر امور بانوان و خانواده با همکاری اعضا هیئت علمی برگزار شده است.
دکتر پرستو عباسپور در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: با توجه به دریافت مجوز برای دوره های آموزشی ویژه کارکنان و از طرفی شیوع بیماری کووید۱۹، این دوره ها از ابتدای سال بصورت غیرحضوری و در قالب وبینارهای آموزشی برگزار شد.
به گفته وی سه عنوان از دوره های مذکور با همکاری استانداری و به مناسبت هفته سلامت بانوان با حضور پرسنل خانم شاغل در ادارات سطح شهرستان کرمانشاه برگزار گردید.
دکتر عباسپور اظهار داشت:این دوره ها اکثرا با تاکید بر افزایش اطلاعات و دانش همکاران در خصوص موضوعات مرتبط با بیماری کرونا برگزار شد و شامل موضوعاتی از قبیل تغذیه سالم، مدیریت استرس، بارداری و گفتگو با کودکان در بحران و بیماری شایع در زنان بوده است.
وی گفت:علاوه بر برگزاری وبینار های آموزشی این دفتر در طرح مواسات دانشگاه، تهیه شاخص های عدالت جنسیتی، پویش نذر خون، بررسی مسایل و مشکلات کاری و شخصی پرسنل، پیگیری وضعیت پرسنل مبتلا به کرونا و تقدیر از تعدادی از بانوان شاغل در معاونت ها با همکاری استانداری فعالیت داشته است.
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است