عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

تبریک دکتر ماندگار معاونت دانشجویی و فرهنگی+اعلام ویژه برنامه های روز دانشجو

دکتر علی ماندگار معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت یاد دانشمندشهید فخری زاده ونکوداشت یاد شهیدان دانشجو فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت و با آرزوی سلامتی و توفیق برای دانشجویان عزیز که آینده سازان کشور عزیزمان هستند گفت : برنامه های ویژه ای درگرامیداشت روز دانشجو با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند دکتر ماندگار با بیان اینکه ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار می‌شودگفت :این مراسم به صورت زنده و مستقیم در اینستاگرام به آدرس اینترنتی instagram.com/azad_daneshjoo و صفحه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی در آپارات به آدرس aparat.com/islamic_azaduniversity/live پخش خواهد شد. دکتر ماندگار گفت :در این مراسم از ۱۲ نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه آزاد اسلامی که براساس فرم‌های ارسال شده به واحدهای دانشگاهی و ارزیابی در سطح استان‌ها و سازمان مرکزی، برگزیده شده‌اند، تقدیر می شود. این مقام مسئول افزود :علاوه بر این ویژه برنامه، روز دوشنبه ۱۷ آذر نیز نشست نمایندگان فعالان دانشجویی اعم از بسیج دانشجویی، تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی دانشجویی و نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ریاست دانشگاه برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت کرونا به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو

دکتر علی ماندگار معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت کرونا به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو در قالب داستان کوتاه ،طنز ،خاطره نویسی وشعر خبر داد و گفت : مهلت ارسال آثار تا ۲۵ آذرماه می باشدو پست الکترونیکی جهت ارسال آثار farhangi@iaubir.ac.ir در نظر گرفته شده است دکتر ماندگار تاکید کرد حتما نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود را در قسمت عنوان پست الکترونیکی درج نمایند و مطالب ارسال شده هم نباید بیشتر از چهار صفحه A۴ باشد . معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود :شرکت کنندگان در انتخاب قالب برای سرودن شعر(غزل، مثنوی، دوبیتی ،رباعی، چهارپاره، نیمایی، آزاد، سپید) مختار هستند.