علوم پایه | دانشگاه ارومیه

اطلاعیه فوری نحوه فعالیت واحد هاى دانشگاه ارومیه

اطلاعیه فوری

به استناد بخشنامه سازمان ادارى و استخدامى کشور و بر اساس تغییر وضعیت شهرستان هاى ارومیه , خوى و میاندواب  از قرمز به نارنجى , باستحضار همکاران محترم میرساند که نحوه فعالیت واحد هاى دانشگاه ارومیه شامل دانشکده فنی و مهندسی خوی و مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب از شنبه ۱۵ آذر ماه به روال قبل از تعطیلات دو هفته اى بر میگردد.

. از مدیران محترم ستادی، روسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها انتظار می رود برنامه دورکاری همکاران خود را به صورت هفتگی به مدیریت امور اداری دانشگاه اطلاع داده و بر نحوه انجام دورکاری نظارت نمایند. فعالیت کارکنان اداری در سطح دانشگاه به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد که حداکثر ۵۰ درصد کارکنان در محیط دانشگاه حضور داشته باشند.

. کلیه برنامه‌های آموزشی به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

. نحوه برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری مطابق با مصوبات پیشین ستاد کرونای دانشگاه و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود.

. شایسته است روسای محترم دانشکده ها و پژوهشکده ها تدابیر لازم را برای حضور و فعالیت اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، با تشخیص و مسئولیت خویش و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهیا نمایند.

. با توجه به مجوز ستاد مبارزه با کرونای استان، اساتید محترم و  دانشجویان کارورز و رزیدنت دامپزشکی می توانند با مدیریت و مسئولیت دانشکده و بارعایت دستورالعمل های بهداشتی، در کلینیک دامپزشکی آموزش و خدمات ارایه دهند.

. خوابگاه های دانشگاه از پذیرش دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی معذور می باشند.

. برای رعایت شیوه نامه های  بهداشتی، دانشجویان عزیز ساکن خوابگاه نباید به شهرهای دیگر تردد داشته باشند. در صورت مسافرت، تا پایان شرایط کرونایی اجازه بازگشت به خوابگاه نخواهند داشت.