عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

مدیرکل حراست دانشگاه :شهیدعزیزدکترفخری زاده موجب عزت واقتدارعلمی کشورشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند علی ذوقی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:همان گونه که در قران کریم تاکیدشده درمیان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بسته اند صادقانه ایستادگی می کنند و تاپای شهادت بر سر پیمان خود هستند.

علی ذوقی گفت :شهید عزیز و سر افراز دکتر محسن فخری زاده از زمره این مجاهدان راستین بود .دانشمندی که دل در گروعزت و اقتدار روز افزون کشور اسلامی و عزیزما داشت و با مجاهدتهای خالصانه خود موجب عزت و اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران شد. مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه به فعالیت های علمی پژوهشی شهید دکتر محسن فخری زاده در عرصه های گوناگون اشاره کرد وگفت:هرچند از دست دادن این شخصیت گرانقدر علمی ضایعه ای بزرگ است اما آمریکاورژیم غاصب صهیونیستی و ایادی بی مقدار آنان بدانند که با این گونه اقدامات کورو تروریستی و مذبوحانه نخواهند توانست در اراده قوی ملت بزرگ ایران خللی ایجاد کنند .

مهندس ذوقی افزود :قطعا راه این دانشمند شهید توسط شاگردان ودست پروردگان ایشان و جوانان مخلص و متعهد ادامه خواهد یافت . مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی عناد و کینه ورزی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیانگر وحشت آنان از رشد خیره کننده علمی و فناوری کشور عزیز ما دانست و با اشاره به اینکه حق انتقام برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است گفت :بنده نیزهمنوا با همه ی دانشگاهیان و هموطنان خواستار تصمیم قاطع مسئولان ومجازات عاملان و آمران این اقدام ددمنشانه هستم .