عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گناوه معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه، فرماندار شهرستان گناوه در این آئین با تبریک روز بسیج و زنده کردن یاد و خاطره شهیدان از مدافعان سلامت که این روزها خالصانه و مجاهدانه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند تشکر کرد و اظهار داشت: ارتباط و تعامل مهندس بازیاری به عنوان رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه با مردم و رسانه‌ها و تلاش ایشان برای تقویت و ارتقا زیرساخت‌های فضای درمان شهرستان ستودنی و شایسته تقدیر است.
غلامرضا مهرجو بیان کرد: امیدواریم سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ادامه‌دهنده راه مدیر پیشین باشند تا مجموعه منسجم و کارآمد بهداشت و درمان شهرستان بتوانند بهتر از گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
مراسم معرفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گناوه با حضور فرماندار، روسای بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع) و سوانح و سوختگی و روسای سایر ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
در این نشست از زحمات محمد بازیاری رئیس پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تجلیل شد و عصمت حیدری به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی شد.
عصمت حیدری پس از اخذ مدرک دیپلم در شهر گناوه مدرک لیسانس خود را در سال ۱۳۷۹ در رشته بهداشت عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز کسب کرده است.
وی مقطع کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سپری کرد و با رتبه یک کارشناسی ارشد در رشته آموزش بهداشت و ارتقا سلامت در سال ۱۳۹۴ فارغ‌التحصیل شد و به همین دلیل به عضویت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آمد.
وی بلافاصله در آزمون ورودی مقطع دکترا وزارت بهداشت شرکت کرد و توانست رتبه یک کشوری آزمون دکترا وزارت بهداشت سال ۱۳۹۴ در این رشته را به خود اختصاص دهد و در دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقطع دکترای تخصصی آموزش بهداشتت و ارتقا سلامت مشغول به تحصیل شد، در طول تحصیل نیز مقالات متعددی را در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسانیده است.
حیدری از سال ۱۳۷۷ در شبکه بهداشت و درمان گناوه مشغول به خدمت بوده و مسئولیت‌های متفاوتی از قبیل کارشناس مسئول بهداشت خانواده، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، کارشناس مسئول آموزش سلامت را به عهده داشته است و عضو کمیته‌ها و کارگروه‌های متعدد بوده است.
وی در طول دوره خدمت خود چندین بار از سوی معاون وزیر بهداشت، رییس و معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان به عنوان کارمند و مدیر نمونه موردتقدیر قرار گفته است.

انتهای پیام/ ک.آ- ۳۰۸۰