عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

رییس دانشگاه آزاداسلامی قم اقدام تروریستی ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

رییس دانشگاه آزاداسلامی قم در پیامی اقدام تروریسی ترور شهید فخری زاده را محکوم و این ضایعه عظیم را به دانشگاهیان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ،حجت الاسلام حسن خیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی قم در پیامی اقدام تروریسی ترور شهید فخری زاده را محکوم و این ضایعه عظیم را به دانشگاهیان تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِاَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ …

اقدام تروریستی ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران جامعه علمی و دانشگاهی کشور را در ماتمی اندوهناک فرو برد

بدون تردید این واقعه اسفناک، فقدانی جبران ناپذیر برای جامعه دانشگاهی و ضایعه ای عظیم در مجموعه علمی و فناوری کشور به شمار می رود

حمایت وسیع و پیوسته ایشان از نوآوری و تاثیر بسیار زیادی که در توسعه فناوری داشت ریشه در اعتقادی عمیق به قابلیت ها و استعدادهای این میهن اسلامی داشت.

ایشان عمر با برکت خود را به مجاهدت  در عرصه دفاع مقدس و تلاش علمی  در حوزه فناوری سپری کرد و درکنار تربیت شاگردان مجرب و متعهد منشاء خدمات شایانی به اسلام و نظام اسلامی بود.

دانشگاهیان  دانشگاه آزاد اسلامی قم این مصیبت بزرگ را  به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداء ، نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (زید عزه) ،خانواده مکرم شهید فخری زاده ، عموم اهل دانش و فرهنگ کشور عزیزمان ایران تسلیت می گوییم و برای آن روان شاد رضوان واسعه حق متعال از درگاه خداوند مسالت داریم.