عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه : بسیج در همه صحنه ها حضوری ارزشمند و پربرکت داشته است .

دکتر علی ماندگار رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان : بسیج در همه صحنه ها حضوری ارزشمند و پربرکت داشته است .

دکتر علی ماندگار رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان : بسیج در همه صحنه ها حضور ارزشمند و پربرکت داشته است .

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت : از اول انقلاب تاکنون شجره طیبه بسیج در همه صحنه ها حضوری ارزشمند و پربرکت داشته است . دکترعلی ماندگار افزود : اساتید بسیجی در ترویج و تعمیق تفکر انقلابی در دانشگاهها نقش مهمی دارند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه ضمن تبریک وگرامی داشت هفته بسیج ونکوداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار سردار سپهبد سلیمانی و همه ی شهیدان عالیمقام اسلام وانقلاب با تاکید بر اینکه بسیج ثمره تدبیر و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است گفت:بسیج نیرویی مخلص ومتعهد و درخدمت اهداف و آرمانهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و اساس این نیرو فداکاری، ایثار و بصیرت انقلابی است .

دکتر ماندگار همچنین منویات رهبر معظم انقلاب را بهترین راهبرد برای اساتید ارجمند بسیجی دانست و گفت :بسیج یکی از پشتوانه های بسیار مستحکم عزت و اقتدار کشور است و ترویج و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی یک ضرورت بسیار مهم است . رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ، دراین ادامه نقش بسیار اساتید بسیجی را در ترویج تفکر ناب انقلابی بسیار مهم دانست و گفت: بصیرت و آگاهی برترین شاخص تفکر بسیجی است‌‌؛

این مقام مسئول مردمی بودن را از اصلی ترین ویژگیهای بسیج بر شمرد وگفت : از اول انقلاب تا کنون بسیج در همه صحنه ها حضور ارزشمند و پربرکتی داشته است .