عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی درون بخشی ستاد برگزاری هفته سلامت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز دوشنبه 27 فروردین ماه 97، جلسه هماهنگی   و برنامه ریزی  درون بخشی ستاد برگزاری هفته سلامت سال1397،  به همت مرکز مشاوره دانشگاه، در حوزه معاونت دانشجویی برگزار شد.



دکتر فاطمه معافی؛ دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت 1397 دانشگاه، با اشاره به برگزاری هفته سلامت در روزهای 1 تا 7 اردیبهشت‌ماه گفت: «پویش همگانی سلامت؛ برای همه، در همه جا» به عنوان شعار امسال سازمان جهانی بهداشت، محور اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های گرامیداشت هفته سلامت خواهد بود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های اثرگذار گفت: باید تلاش کنیم تا علاوه بر برنامه‌های کوتاه مدتی که در هفته سلامت انجام می‌شود، برنامه هایی نیز برای طول سال طراحی شود تا شعار امسال سازمان جهانی بهداشت فقط به یک هفته محدود نشود، چرا که ما در تمام طول سال نیازمند توجه به موضوعات سلامت و فرهنگ سازی آن هستیم.

در ادامه، اعضاء جلسه، ضمن تاکید بر برگزاری برنامه‌های مستمر و عمومی در طول سال پیشنهادات و نظرات خود را در جهت هرچه بهتر برگزار نمودن برنامه‌های گرامیداشت هفته سلامت عنوان کردند.

در این جلسه  در مورد برگزاری تئاتر خیابانی، غرفه های هفته سلامت در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه، سخنرانی، پیاده روی همگانی، ورزش صبحگاهی و مسابقات هنر و سلامت(آشپزی، نقاشی، کاریکاتور، عکس و ...) بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.