عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

فوت ۶ بیمار فسایی در ۳ آذر و افزایش جانباختگان کرونای شهرستان به ۱۱۱ نفر/افزایش موارد مثبت کرونا به ۸۸۸۴ نفر/افزایش تعداد بیماران بدحال بستری به ۴۹ نفر/مراقب سالمندان و بیماران با مشکلات زمینه ای باشیم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با فوت ۵ بیمار فسایی در روز گذشته علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان و فوت ۱ بیمار با پرونده پزشک خانواده فسا در یکی از بیمارستانهای شیراز، تعداد درگذشتگان بر اثر کرونا در شهرستان فسا به ۱۱۱ نفر افزایش یافت .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا ۳ آذرماه به ۸۸۸۴ نفر رسیده است که از این تعداد، تاکنون۵۱۶۵ بیمار بهبودی قطعی یافتند.

وی تاکید کرد: مردم هر گونه علایم شدید بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک خانواده خود یا کلینیک کرونا مستقر در سالن ورزشی کوثر(بلوار مهمانسرا) مراجعه کنند. اجازه ندهید که گسترش و پیشرفت بیماری ، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود .

دکتر کریمی گفت: هم اکنون تعداد ۳۶۰۸ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری می باشند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسوولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل نمایند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند .

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه فقط مشاغل ضروری گروه ۱ با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی اجازه فعالیت دارند و مشاغل گروه های ۲و۳ و۴ به مدت دو هفته تعطیل میباشند، از همراهی و قانونمندی کلیه کسبه فهیم و محترم شهرستان در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا و نجات جان همشهریان و درک وضعیت اضطراری و بحرانی شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

وی اضافه کرد: از مردم و همشهریان عزیز ملتمسانه خواهشمندیم تا ضمن پرهیز از هرگونه تجمع،دورهمی و میهمانی خانوادگی تا اطلاع ثانوی از برگزاری هرگونه مجلس اعم از عقد و عروسی و ترحیم و عزا خودداری فرمایید . تخلف از دستور فوق طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و متخلفین ضمن پیگیری قضایی به مجازات قانونی محکوم می گردند.

تلفن های پاسخگویی به سوالات کرونایی :

۴۰۳۰

۰۷۱۵۳۳۱۴۲۰۰