عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دومین روز از آذرماه پژوهشی و برگزاری دو وبینار

وبینار «ملاحظات تغذیه ای بهداشت و فعالیت بدنی مرتبط با کووید- ۱۹» در دومین روز از آذرماه پژوهشی، با حضور مجازی علاقمندان در فضای مجازی Sky room برگزار گردید.

در این وبینار دکتر انتظاری رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی در خصوص «ملاحظات تغذیه ای در کووید- ۱۹» و دکتر آسیه پیرزاده عضو هیات علمی دانشکده بهداشت، در ارتباط با «ملاحظات بهداشتی و فعالیت بدنی در کووید -۱۹» به ارائه سخنرانی پرداختند.
در این روز همچنین وبینار «شناخت انواع مجلات علمی» با معرفی و دسته بندی انواع مجلات علمی و همچنین شیوه های جست و جوی مجلات علمی و پژوهشی در پایگاه های اطلاعاتی تخصصی بین المللی، توسط علی نوروزی کارشناس ارشد علم سنجی و مسئول کتابخانه دانشکده پرستاری و مامایی برگزار گردید.
همچنین رونمایی از دستاوردهای متخصصان دانشکده تغذیه و علوم غذایی نیز در این روز قرار گرفت. این متخصصان همگام با سایر پژوهشگران جهان، در پژوهش‌های خود در زمینه پیشگیری، درمان و حمایتهای تغذیه ای در بیماری COVID-۱۹ به نتایج ارزشمندی دست یافته‌اند  که آنها را در قالب کتاب راهنما، تالیف، ترجمه، مقاله و طرح پژوهشی منتشر نموده و در اختیار همگان قرار داده اند که از این دستاوردها در دومین روز از آذرماه پژوهشی امسال رونمایی شد.