عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار دشتستان خبر داد: تشکیل ۳۲ تیم بازرسی جهت نظارت بر اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در دشتستان

مهندس فتح اله نوروزی با اعلام این خبر اظهار داشت: بازرسی و نظارت‌ها به صورت جدی و با قوت تمام تا پایان طرح ادامه خواهد یافت و شهروندان گرامی، صاحبان صنوف و مشاغل با همکاری کامل با بازرسین ستاد کرونای شهرستان می‌توانند در شکست این بیماری کادر بهداشت و درمان را یاری کنند.
رییس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دشتستان اظهار داشت: با شروع محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه، طبق برنامه‌ریزی ستاد کرونای شهرستان، در اولین روز اجرای طرح، ۲۷ اکیپ بازرسی مشتمل بر ۷۹ بازرس از نیروهای فرمانداری، سپاه جوادالائمه، اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، صنعت و معدن و تجارت و تمامی ادارات مربوط از بانک‌ها، ادارات، دفاتر پیشخوان دولت، آموزشگاه‌ها و کلیه صنوف و اماکن عمومی شهر برازجان و ۵ اکیپ بازرسی نیز از سایر بخش‌های شهرستان دشتستان بازدید به عمل آوردند.
وی تصریح کرد: در این بازدیدها که باهدف بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گروه شغلی ۱ و ۲ و نظارت بر تعطیلی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در سه نوبت صبح، عصر و شب صورت گرفت، ۴ واحد باغ شهری و ۱ واحد سوپرمارکت به علت عدم رعایت قوانین و پروتکل‌های ابلاغی پلمپ و یک تالار پذیرایی با شکایت شبکه بهداشت و درمان به مراجع قضایی معرفی شد.
فرماندار دشتستان با اشاره به قرار داشتن شهرستان در وضعیت نارنجی و نیاز به همراهی تک‌تک افراد، بیان کرد: مردم با پرهیز از شرکت در دورهمی ها و تجمعات مجالس شادی و عزا، در شکست کامل این بیماری ستاد کرونا و تیم درمان را حمایت کنند.
رییس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: کسبه‌ها و بازاریان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین همکاری در طرح محدودیت‌های اعلام‌شده توسط ستاد ملی کرونا، ما را همراهی نمایند تا همه در کنار هم شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس باشیم.
انتهای پیام / س.غ ۳۰۳۰