عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

دبیر کمیته علمی تخصصی مبارزه با کرونا منصوب شد

وبدا؛ طی ابلاغی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، دکتر مریم کیهانی متخصص بیماری های عفونی به عنوان دبیر کمیته علمی تخصصی مبارزه با کرونا منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به دکتر کیهانی آمده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و علاقه مندی سرکار عالی، بدینوسیله به عنوان دبیر کمیته علمی، تخصصی مبارزه با بیماری کووید منصوب می گردید. امید است، در رسیدن به اهداف مربوطه موفق و موید باشید.
در ادامه نیز برگزاری جلسات مدون و منظم با حضور اعضاء و ابلاغ مصوبات مربوطه به مراکز درمانی، نظارت بر اجرای مصوبات کمیته و پایش اقدامات انجام شده، بررسی موارد علل احتمالی مرگ ومیر بیماران کرونا، بررسی دستورات دارویی ومداخلات پزشکی بیماران کرونا درمراکز درمانی و انجام اقدامات مورد نیاز بعنوان بخشی از وظایف دبیر کمیته علمی تخصصی مبارزه با کرونا بیان شده است.
همچنین در ادامه از دکتر کیهانی خواسته شده است، ضمن بررسی عوارض مداخلات دارویی و درمانی در بیماران کرونا و اتخاذ تصمیمات لازم جهت پیشگیری از آن و اتخاذ تدابیر به منظور کاهش عوارض و مرگ و میر در بیمارستان، رسیدگی وگزارش فوری وقایع ناخواسته تهدید کننده حیات در درمان بیماران کرونا، نسبت به برگزاری جلسات آموزشی بر اساس مصوبات کمیته جهت کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی پیگیر باشد.