عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

امام جمعه شهرستان گناوه: قدردانی واقعی از مجاهدت‌های کادر درمان، تنها در رعایت کردن مسائل بهداشتی است

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در حاشیه دیدار از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: با افزایش آمار مبتلایان به ویروس، فعالیت کادر درمان نیز افزایش پیدا می‌کند که این اتفاق مشکلاتی را از نظر خستگی برای این عزیزان به همراه دارد
وی با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم، گفت: تنها راه رفع این مشکل و کمک به کادر درمان، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که بارها بر رعایت آن تاکید شده است.
امام جمعه گناوه اظهار داشت: آنچه امروز به آن نیاز داریم و مردم باید بسیار به آن توجه داشته باشند این است که قدردانی واقعی از مجاهدت‌های کادر درمان تنها در رعایت کردن مسائل بهداشتی است.
فرماندار گناوه نیز گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا، جامعه بیش از پیش متوجه فداکاری‌های کادر درمان و جامعه پزشکی شد.
غلامرضا مهرجو خطاب به کادر درمان بیمارستان خاطرنشان کرد: اگر زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما عزیزان نبود چه‌بسا خطرات این بیماری بیش از آنچه امروز شاهد آن هستیم گسترش می‌یافت.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه نیز اظهار داشت: مردم مهربان و دوست‌داشتنی این شهرستان از ابتدای شروع کووید ۱۹ در کنار کادر درمان بوده‌اند.
دکتر محمدعلی دریانورد اظهار داشت: آنچه این شرایط را برای اینجانب و سایر همکاران در این شرایط هموار کرده و مایه دلگرمی شده، همین اظهار لطف و محبت‌های مردم و حمایت‌های مسئولین است.
امام جمعه و فرماندار شهرستان گناوه با حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) ضمن عرض خدا قوت به رئیس و دیگر کارکنان این بیمارستان با اهدا لوح تقدیر و هدایا از ۲۲۰ نفر از پرسنل قدردانی کردند.

انتهای پیام/ م ک - ۴۰۳۰