عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

اطلاعیه نحوه حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان در محل کار


در اجرای مصوبات چهل و چهارمین  جلسه ستاد ملی کرونا و بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور نحوه حضور کارکنان در محل کار از تاریخ شنبه یک آذرماه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان به نقل از معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، متن اطلاعیه را در زیر ملاحظه نمایید:

_اول: ستاد، معاونت ها و شبکه های بهداشت و درمان:

با توجه به بند ۳.۳ بخشنامه فوق با تشخیص معاون و مدیر می تواند نسبت به کاهش حضور تا یک‌سوم کارکنان خود اقدام نمایند مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید.

_ دوم: دانشکده ها:

الف) اعضای هیئت علمی با توجه به بند ۳.۳ بخشنامه فوق حضور ایشان در محل کار الزامی نیست و انجام امور آموزشی از طریق مجازی انجام شود. تبصره: آن دسته از اعضای محترم هیات علمی که ارائه دهنده خدمات در مرکز آموزشی درمانی هستند می بایست همچون گذشته  نسبت به ارائه خدمت اقدام نمایند.

ب) سایر پرسنل با تشخیص رئیس واحد می‌توانند نسبت به کاهش حضور تا دو سوم کارکنان خود اقدام نمایند مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید.

_ سوم: بیمارستان ها مراکز آموزشی درمانی و مراکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی:

با توجه به بند الف بخشنامه فوق خدمات ضروری تمامی کارکنان شاغل در بیمارستان ها مراکز آموزشی درمانی و مراکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی از جمله پایگاههای بهداشتی مراکز جامع خدمات سلامت و غیره مشمول این بخشنامه نمی باشند.

تذکر مهم یک: با توجه به بند ۷ بخشنامه فوق ماموریت های غیرضرور شهرستان به مراکز استان و بالعکس مراکز استان به سایر استان‌ها و تهران لغو می‌گردد ضمناً آن دسته از واحدها که نیاز به اعزام کارشناس جهت انجام بازدید پایش و غیر دارند در ایام فوق جهت این امر از کارشناسان متناظر مستقر در واحدهای محیطی استفاده نمایند در صورت نداشتن کارشناس متناظر با ذکر دلایل توجیهی مبنی بر ضرورت انجام ماموریت مطابق بند ۷ بخشنامه فوق عمل شود.

تذکر مهم دو: تمامی واحدها موظفند لیست اسامی کارکنانی که مشمول کاهش حضور در محل کار شده و می‌شوند و سایر کارکنان جایگزین ایشان جهت انجام وظایف کارکنانی که در محل کار حضور ندارند را به این معاونت اعلام نمایند.