عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

جلسه شورای مدیران ستادی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیران ستادی، جلسه شورای مدیران ستادی این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به سند راهبردی دانشگاه گفت: در بخش سند راهبردی دانشگاه موضوع رسیدگی به مسائل کلان ستادی، آمایش و پایش دانشگاه با محورت هم افزایی توجه شده است.

دکتر محمدحسین امید افزود: در دانشگاه جامع علمی کاربردی، علاوه بر حفظ چارچوب های قبلی باید به موضوع نوآوری توجه خاصی شود.

اجرای دوره های دوآل، برنامه ریزی توسعه برای ۵ ساله آینده، تدوین و تنظیم برنامه های آتی، برگزاری آزمون های استاندارد، اجرای موفق کلاس آموزش های مجازی در بخش نظری و تولید محتوا در شرایط، شیوع ویروس کرونا، وضعیت و سطح بندی مراکز آموزشی، دوره های کوتاه مدت، برنامه های آموزش، پژوهش، فرهنگی و دانشجویی از مهمترین عناوینی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است مدیران ستادی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای برندسازی و بهبود فرایند توسعه برنامه های آتی این دانشگاه، نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف بیان کردند.