عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دستگاه جدید اکسیژن ساز در بیمارستان شهدای گمنام راه اندازی شد



رییس بیمارستان شهدای گمنام از نصب و راه اندازی دومین دستگاه اکسیژن ساز برای ارایه خدمات بهتر به بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی SBMU به نقل از بیمارستان شهدای گمنام، دکتر سید مجتبی  میر هاشمی رییس بیمارستان این مرکز را  یکی از مراکز اصلی درمان بیماران مبتلا به کرونا  برشمرد که با توجه به موج سوم اپیدمی کرونا و ازدیاد چشمگیر مراجعان و بستری شدگان نیاز مبرم به افزایش تعداد دستگاه های  اکسیژن ساز احساس می شد.

وی  نصب و راه اندازی دومین دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در این بیمارستان را سبب افزایش بازده کاری بیمارستان و ارایه خدمات مطلوب تر به بیماران ذکر کرد.

دکتر هاشمی در خاتمه سخنان خود  از حمایت های  مسئولان دانشگاه در تهیه و نصب و راه اندازی این دستگاه قدردانی کرد.

مهندس حاجی ملایی مسئول دفتر فنی بیمارستان نیز با اشاره به شروع کار این دستگاه جدید و تامین اکسیژن بخشهای مختلف بیمارستان گفت: این دستگاه ۵۰۰ لیتری در حال حاضر وظیفه اصلی تامین اکسیژن بیماران را به عهده دارد.

وی با اشاره به مشخصات فنی جایگاه استقرار این دستگاه افزود: محل استقرار دستگاه های اکسیژن ساز به وسعت ۷۵ متر مربع در محوطه بیمارستان احداث شده که ساخت این مکان با استفاده از سازه های سبک استاندارد، عایق بندی مناسب و استانداردهای لازم صورت گرفته است.

مسئول دفتر فنی بیمارستان با اشاره به این که دستگاه جدید با ظرفیت ۵۰۰ لیتری در حال حاضر تامین کننده اصلی اکسیژن بیماران است خاطرنشان کرد: دستگاه قدیمی که ظرفیت ۵۰۰ لیتر دارد نیز پس از اورهال شدن به عنوان پشتیبان به جنب دستگاه جدید منتقل می شود .

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع