زیرساختهای لازم حقوقی در مدیریت ارتباط با مشتری نداریم
دکتر هامون شریفی معاون اجرایی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات گفت: ازجمله زیرساختهای لازم در حوزه نشر، یکی بحث حقوقی و قانونی صنعت نشر و دیگری موضوع اعتماد است. امروز بحث قانونی و حقوقی صنعت نشر فراهم نیست که ما بخواهیم بحث CRM را داشته باشیم. زیرساختهای لازم حقوقی در مدیریت ارتباط با مشتری نداریم. ممکن است زحمت ناشر با کارهای مختلفی که انجام میدهد، با یک تکثیر غیرقانونی از بین برود بنابراین اساس موضوع CRM زیرسوال خواهد رفت.
نشست «مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نشر» بهمناسبت بیستوهشتمین دوره هفته کتاب با حضور عادل تقوی، دکتر محمدرضا سالکی، دکتر مرتضی زینعلی و دکتر هامون شریفی سهشنبه ۲۷ آبان ۹۹ بهصورت آنلاین برگزار شد.