عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان جم: قطع انشعابات باغ ویلاهای میزبان مجالس عروسی/ اجرای مصوبات ستاد کرونا با همراهی مردم امکان‌پذیر است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان جم، محمد حسینی در جلسه ستاد کرونای شهرستان جم با بیان اینکه همه ما نسبت به سلامت، امنیت و معیشت مردم مسئول هستیم اظهار داشت: امروز کرونا موضوعی است که سلامت مردم را به جد تهدید کرده که علاوه بر سلامت، معیشت مردم را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
حسینی با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد مدیریت کرونا توسط دستگاه‌ها ضمانت اجرایی داشته باشد افزود: در صورت عدم اجرای مصوبات دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.
وی با بیان اینکه امکانات سایر دستگاه‌های اجرایی در اختیار حوزه سلامت قرار گیرد بیان کرد: از برخورد سلیقه‌ای و تبعیض‌آمیز با افراد و صنوف متخلف پرهیز شود.
رییس ستاد کرونا در جم با اشاره به اینکه بیشترین موارد ابتلا در استان مربوط به مراسم‌های عروسی و ختم است گفت: در راستای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال، اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی در خصوص عدم برگزاری مراسمات توسط ادارات، شوراها، رسانه‌ها و... در دستور کار قرار گیرد.
حسینی از اداره صمت خواست که با گل‌فروشی‌ها و آرایشگاه‌ها در صورت خدمات‌دهی به مراسمات عروسی به صورت قانونی برخورد شود و گفت: واحدهای صنفی خدمات چاپ نیز اطلاعیه مراسم ختم را بدون ذکر تاریخ و ساعت چاپ کنند.
فرماندار جم خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برپایی تجمعات، کسب‌وکارها مجدداً تعطیل و رفت‌وآمدها نیز کنترل خواهند شد.
رییس ستاد کرونا در شهرستان جم افزود: شبکه بهداشت کلیه آمار بیماران را به صورت واقعی به رسانه‌ها و مردم اعلام کند و در خصوص اعلام آمار کرونا هیچ‌گونه مخفی‌کاری وجود ندارد.
فرماندار جم با تاکید بر اینکه باغ ویلاها و مزارع کشاورزی حق برگزاری هیچ‌گونه مراسمی ندارند خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری مراسم جشن یا عروسی کلیه انشعابات آن‌ها قطع خواهد شد.
انتهای پیام/ م.م ۳۰۲۰