عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

استقبال از همکاری نیروهای جهادی و مدافع سلامت برای مراقبت از بیماران کرونایی

وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال وبختیاری گفت: از همکاری و مساعدت نیروهای جهادی و مدافع سلامت، در امر مراقبت از بیماران کرونا، استقبال می کنیم.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان؛ دکتر فریدون رحمانی در جلسه هماهنگی نحوه استفاده از همکاری نیروهای جهادی در امر مراقبت از بیماران کرونا،ضمن استقبال از همکاری و تلاش های نیروهای داوطلب جهادی در امر مراقبت از بیماران کرونایی گفت: نیازمند مساعدت و همکاری نیروهای داوطلب جهادی هستیم.
وی تصریح کرد: مراقبت ها و حضور نیروهای داوطلب بایستی با رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعمل های مربوطه باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به فرسودگی و کمبود نیروهای درمانی، کمک نیروهای جهادی می تواند مفید باشد افزود: امور اولیه و مراقبت های معمولی بیماران می تواند توسط این گروه ها انجام شود و هم دغدغه همراهان بیمار برطرف گردد وهم کمکی به نیروهای درمانی وخدماتی بیمارستانها باشد و بیماران نیز با آرامش بیشتری دوران درمان خود را سپری نمایند.
دکتر رحمانی ادامه داد: این امر خداپسندانه و جهادی نیروهای داوطلب همکاری، در حافظه تاریخی مردم باقی خواهد ماند و جامعه قدردان زحمات این عزیزان خواهد بود.
به گفته وی، در ادامه این جلسه مقرر شد؛ پس از انجام هماهنگی های لازم و آموزش نیروهای داوطلب از ابتدای آذر ماه نیروهای جهادی در مراکز درمانی استان و بخش های بستری بیماران کرونا، مستقر و خدمات مورد نیاز را به بیماران ارائه نمایند.
گفتنی است؛ جلسه هماهنگی نحوه استفاده از همکاری نیروهای جهادی در امر مراقبت از بیماران کرونا در مراکز درمانی که در بیست و ششمین روز از آبان ماه ۹۹ با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاظمی نیا و رئیس دبیرخانه سلامت و مشارکت های مردمی مرکز بهداشت استان، رئیس اداره پرستاری در محل دفتر معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.