عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تجهیزات پزشکی جدید در راه کرمانشاه

رییس دانشگاه، معاونین غذا و دارو و درمان و مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه به همراه دکتر بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد در مجلس شورای اسلامی عصر روز دوشنبه در نشستی با رییس جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران شرکت کردند.
به گزارش از روابط عمومی دانشگاه از دستاوردهای این دیدار مهم می توان اخذ موافقت اعطای یک دستگاه سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس( سی تی آنژیوگرافی) به دانشگاه در چند روز آینده ، اخذ موافقت اعطای یک دستگاه پت سی تی  اسکن  به دانشگاه در آینده ی نزدیک و نیز اخذ موافقت اعطای دو دستگاه MRI جهت بیمارستانهای آیت الله طالقانی و امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب را نام برد.

همچنین از دیگر دستاوردهای این دیدار می توان به اخذ موافقت اعطای باقیمانده تجهیزات پزشکی مورد نیاز فاز جدید بیمارستان امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب جهت بهره برداری از این پروژه مهم در غرب استان، اخذ موافقت اعطای مابقی تجهیزات پزشکی مورد نیاز حدود سی تخت ICU در دانشگاه و نیز اخذ موافقت اعطای تعدادی از  تجهیزات پزشکی پایه ای و مورد نیاز دانشگاه از قبیل رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی و... در آینده ی نزدیک اشاره کرد.