عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان: آزمایشگاه عدم اعتیاد در دلوار به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مهندس عادل مقدس در مراسم بهره‌برداری از آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد در دلوار بیان داشت: درگذشته مردم برای انجام آزمایش سوءمصرف مواد مخدر باید به بخش مرکزی مراجعه می‌کردند اما تجهیز این واحد آزمایشگاهی موجب ایجاد سهولت و جلوگیری از مراجعه مردم بخش دلوار به بخش مرکزی شهرستان برای انجام آزمایش تشخیص عدم اعتیاد خواهد شد.
مهندس مقدس اظهار داشت: با تجهیز این آزمایشگاه تمامی موارد مربوط به آزمایش عدم اعتیاد برای زوجین، صدور پروانه فعالیت صنوف و ... در این واحد انجام خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اشاره‌ای هم به فعالیت‌های سایر آزمایشگاه‌های شهرستان تنگستان داشت و افزود: در حال حاضر تمامی آزمایش‌های سطح یک، در آزمایشگاه‌های شهرستان انجام می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی از این جهت در خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد.
مقام مسئول بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: در سال‌های گذشته بنا بر نیازهای آزمایشگاهی، دستگاه‌های موردنیاز برای تجهیز آزمایشگاه‌های شهرستان خریداری‌شده و از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آزمایشگاه‌های شهرستان تجهیز می‌باشند.
در مراسم بهره‌برداری از آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد در دلوار، فرماندار تنگستان، بخشدار بخش دلوار، شهردار دلوار و رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ن.ا ۳۰۱۰