عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان: برگزاری مراسم عقد و عروسی در منزل تا اطلاع ثانوی در تنگستان ممنوع است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مهندس عادل مقدس تصریح کرد: هر روزه شاهد ابتلا یا فوت مردم بر اثر بیماری کرونا هستیم و در این بین مشاهده می‌شود که افرادی بدون توجه به این مهم اقدام به برگزاری مراسم عقد و عروسی و انجام تجمع در منزل می‌کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تاکید کرد: در برهه‌ای از زمان نیستیم که بخواهیم در برابر سهل‌انگاری افرادی که هیچ‌گونه اعتنایی به سلامت مردم ندارند مماشات کنیم و بنا به دستور صریح و واضح قانون با به مخاطره اندازان سلامتی جامعه برخورد خواهیم کرد.
مهندس مقدس تصریح کرد: متاسفانه با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، علاوه بر گسترش بیماری کرونا و مشاهده رنج و آلام مردم، بسیاری از نخبگان پزشکی و پیراپزشکی کشور، در راه صیانت از سلامت مردم به شهادت رسیده‌اند
مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان افزود: اما همه این مسائل و مشکلات که بر اثر گسترش این بیماری در حال وقوع در کشور و شهرستان است، موجب نشده که عده‌ای از خواب غفلت بیدار شوند و هم‌راستا با جامعه حرکت کنند.
مهندس عادل مقدس خاطرنشان کرد: امروز باید تک‌تک افراد جامعه خود را مسئول مبارزه با این بیماری بدانند، لذا از مردم درخواست داریم که هرگونه تخطی از قانون در این رابطه را، در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی کنند تا با اقدام به‌موقع در جهت کاهش افراد مبتلا به این بیماری گام برداریم.

انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰