عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

روز سیاه و مصیبت بار کرونایی دیگری رقم خورد؛ فوت ۵ بیمار فسایی و افزایش فوتی های کرونا به ۸۳ نفر/افزایش موارد مثبت کرونا در شهرستان به ۷۵۱۷ نفر/افزایش تعداد بیماران بدحال بستری/مراقب سالمندان و بیماران با مشکلات زمینه ای باشیم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با فوت ۵ بیمار فسایی علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان، تعداد درگذشتگان بر اثر کرونا در شهرستان فسا به ۸۳ نفر افزایش یافت .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا ۲۴ آبانماه به ۷۵۱۷ نفر رسیده است که از این تعداد، تاکنون ۴۴۱۵ بیمار بهبودی قطعی یافتند. آماری تلخ که در سایه بی تفاوتی و بی توجهی ها رقم خورده است و هم اکنون تعدادی مبتلای بدحال در بخش کووید۱۹ تحت مراقبت های ویژه می باشند.

وی تاکید کرد: بیخیالی و عدم ترس از ابتلا، عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و کاهش حساسیت های برخی از مردم، روزهای بسیار سخت تری را در مبارزه با کرونا برای همشهریان و حوزه سلامت رقم خواهد زد.

معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: مردم هر گونه علایم بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک یا کلینیک ویزیت و تست بیماریهای حاد تنفسی واقع در سالن ورزشی کوثر (بلوار مهمانسرا) مراجعه کنند.

دکتر کریمی گفت: ملتمسانه و عاجزانه از مردم می خواهیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانتان در خانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری نمایند. حال شهرمان خوب نیست .

وی هم اکنون تعداد ۳۰۱۹ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری می باشند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسوولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل نمایند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند .

تلفن های پاسخگویی به سوالات کرونایی :

۴۰۳۰

۵۳۳۱۴۲۰۰ ۰۷۱