عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

ارائه سخنرانی با موضوع «تجارب بین‌المللی ارتقاء بهره‌وری آب سیب‌زمینی و راهکارهای بهبود عملکرد و بهره‌وری آب» توسط عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در شبکه دانش کشاورزی

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل دکتر داود حسن پناه پژوهشگر مروج ارشد کارگروه زراعت و عضو هیات علمی مرکز سخنرانی با موضوع «تجارب بین‌المللی ارتقاء بهره‌وری آب سیب‌زمینی و راهکارهای بهبود عملکرد و بهره‌وری آب» در شبکه دانش کشاورزی ارائه داد .

این سخنرانی که توسط معاونت علمی و شبکه دانش کشاورزی موسسه ترویج و آموزش کشاورزی ترتیب داده شده بود در قالب سلسله برنامه‌های ویدیو کنفرانس انتقال دانش به‌روز در گستره ملی بخش کشاورزی انجام یافت.

در این سخنرانی علمی مهندس کشاورز قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی، مهندس شریعتمدار رئیس کمیته بهره‌وری، دکتر بازرگان معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و تعدادی از مقامات از وزارت جهاد کشاورزی و اتاق ایران و دکتر حسین کربلائی خیاوی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل شرکت داشتند .

پس از ارائه سخنرانی تشکیل کمیته‌ای جهت تکمیل گزارش راهکارهای ارتقا بهره‌وری در محصول سیب‌زمینی متشکل از آقایان مهندس غفاری و یا مهندس سجادی از کانون سیب‌زمینی، مهندس نیلی و مهندس نیازی از انجمن سیب‌زمینی، مهندس اصغری از معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی، حسن‌آبادی رئیس سابق بخش تحقیقات سیب‌زمینی، یک نفر از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و دکتر حسین کربلائی خیاوی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل در دستور کار قرار گرفت. دبیر این کمیته دکتر داود حسن پناه از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان اردبیل می‌باشد .