عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: بازتاب و ترجمان ایثارگری‌های مدافعان سلامت در ذهن مردم نقش بسته است

دکتر سعید کشمیری در کمیته استانی شهدای خدمت اظهار داشت: مدافعان سلامت در جدال نابرابر با کرونا حضور دارند.
رئیس کمیته استانی شهدای خدمت استان بوشهر تصریح کرد: همکاران ما در نظام سلامت در طول ماه‌های اخیر در حال تلاش شبانه‌روزی برای شناسایی بیماران مبتلا به ویروس، پیشگیری از ابتلای افراد جامعه و درمان بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور مشغول خدمت‌رسانی هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت یکی از ارکان مهم جنگ با کرونا وجود سربازان ایثارگری است که برای غلبه بر آن تا پای جان ایستاده‌اند.
دکتر کشمیری اظهار داشت: شهدای مدافع سلامت روشنگر راه برای ادامه مسیر ما هستند و درسی که از آنان گرفتیم این بود که برای نجات جامعه باید از همه چیز آن‌هم با انتخابی آگاهانه گذشت.
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: تلاش کادر بهداشت و درمان در استان بوشهر با هیچ کلام و زبانی نمی‌شود توصیف کرد در واقع باید آنان را مجاهدان عرصه جهاد در راه خدا یاد کرد.
مهدی مرکبی اظهار داشت: کارکنان حوزه سلامت با فداکاری وصف‌ناپذیری وقت خود را برای درمان مبتلایان به انواع بیماری‌ها خصوصاً کووید- ۱۹ اختصاص داده‌اند.
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: مدافعان سلامت با تلاش شبانه‌روزی خود به زودی شکست نهایی را نصیب این بیماری می‌کنند.
کمیته استانی شهدای خدمت به منظور بررسی دستورالعمل "نحوه تشکیل پرونده بررسی مدارک و مستندات شهید خدمت" با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر در سالن ابن‌سینای این دانشگاه برگزار شد که چهار پرونده مربوط به کارکنان حوزه سلامت که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت‌شده‌اند، بررسی شد و به کمیته ملی ارسال شد.

انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳