عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

جلسه توجیهی دانشجویان نو ورود آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان نو ورود آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری به صورت مجازی برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان نو ورود آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری با حضور رئیس، معاونان و روسای ادارات، به‌صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری در این جلسه که از ظهر روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ بر بستر اسکای‌روم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد، هادی قاسمی ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید، گفت: حسن انتخاب شما مایه مباهات است و دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک دانشگاه مهارت محور افتخار تربیت نیروهایی را دارد که آماده حضور در مشاغل‌اند و نیازهای بازار کار را تامین می‌کنند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری با اشاره به شرایط روز جامعه و شیوع ویروس کرونا ظرفیت فضای مجازی را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: با تبدیل تهدید این فضا به فرصت می‌توان به شکلی خلاقانه در جهت آموزش‌وپرورش نیروهای متخصص و کاربلد استفاده کرد.

قاسمی فداکاری‌های کادر درمان در ماه‌های اخیر را ستود و توصیه کرد: کرونا را جدی بگیرید و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت خود و خانواده‌تان را حفظ کنید.

در بخش دیگری از این برنامه دکتر حیاتی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، از طریق بستر مجازی در برنامه حضور پیدا کرد. وی ضمن تبریک به دانشجویان جدید و قدردانی از ابتکار آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری در برگزاری مجازی جلسه توجیهی، مهارت‌آموزی را رسالت دانشجویان و تلاش در جهت فراهم‌آوردن امکانات را از وظایف دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

دکتر حیاتی ضمن توصیف آموزشکده شماره ۲ ساری با عبارت «مرکزی بسیار توانمند با رشته‌های خوب، قدمت و اساتید معظم» از رئیس و کارکنان این مرکز آموزشی تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران برگزاری اتفاق‌های فرهنگی فراوان در این مرکز را که همیشه طرف مشورت سازمان مرکزی نیز می‌باشد، از مزیت‌های این مرکز شمرد و با اشاره به مراحل ساخت سالن همایش اعلام کرد: آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری همواره تحت پوشش و حمایت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خواهد بود.

در ادامه جلسه معاونین و روسای ادارات به‌صورت جداگانه قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های مرتبط با دانشجویان را در بخش‌های فرهنگی و ورزشی، دانشجویی، مالی، پژوهش و آموزش با دانشجویان مطرح کردند.

پایان‌بخش این جلسه سوالات دانشجویان بود که مسئولین مربوطه به‌تفصیل درباره آن‌ها صحبت کرده و پاسخ مبسوط و کامل ارائه دادند.