عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

استاندار بوشهر: با جذب اعتبارات روند تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور سرعت می‌یابد

عبدالکریم گراوند در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان بوشهر از نظر وسعت و داشتن یک‌چهارم از جمعیت کل استان نیازمند تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی است.
گراوند افزود: در حال حاضر شهرستان دشتستان فقط یک بیمارستان جنرال دارد و این بیمارستان پاسخگوی نیازهای درمانی شهرستان دشتستان نیست.
استاندار بوشهر بیان کرد: اعتبارات لازم برای تسریع در روند ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور پیش‌بینی‌شده است و تا این مرحله از ساخت پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور تمامی مطلبات پیمانکاران پرداخت‌شده است و انتظار داریم که روند ساخت بیمارستان تسریع پیدا کند تا شهروندان شریف دشتستان بتوانند از خدمات این بیمارستان در زمان مقرر بهره‌مند شوند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، خواستار تلاش و همراهی همه مسئولان برای تسریع در تکمیل بیمارستان شد و گفت: انتظار می‌رود با افزایش تیم‌های کاری و تزریق اعتبارت، روند تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تسریع شود.
ابراهیم رضایی خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی را برای تامین اعتبارات موردنیاز بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان داشته‌ایم و قول‌هایی را از مسئولان مرتبط گرفته‌ایم که امیدواریم با تحقق این وعده‌ها زمینه تکمیل این بیمارستان و بهره‌مندی مردم از خدمات آن فراهم شود.
وی در مورد کلینیک تخصصی برازجان نیز گفت: این مرکز می‌تواند خدمات گسترده و تخصصی را به مردم ارائه کرده و بخشی از نیازهای درمانی شهرستان را تامین کند که امیدواریم با تامین اعتبارات آن شاهد بهره‌برداری از این پروژه در دهه فجر باشیم.
استاندار بوشهر با همراهی معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرماندار دشتستان و رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و کلینیک تخصصی ویژه برازجان بازدید کردند.

انتهای پیام/ س.غ- ۳۰۳۰