عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: کودکان و نوجوانان استان بوشهر در جشنواره بین‌المللی سیمرغ مشارکت داشته باشند

دکتر حسین اسدی راد در نشست با سرپرست کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت‌های تخصصی که در زمینه کودک و نوجوان انجام‌شده قابل‌تقدیر است.
وی تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌هایی که در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان موجود است، می‌توانیم شاهد مشارکت قشر کودک و نوجوان در سطح استان و شهرستان‌ها و در بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی سیمرغ یازدهم باشیم.
دکتر اسدی راد با بیان اینکه از منظر دیگر این حق کودکان و نوجوانان بوشهر است که در سطح ملی از طریق این جشنواره مطرح شوند خاطرنشان کرد: در این روزها که بیماری کرونا محدودیت‌هایی را به وجود آورده،  فرصت خوبی است بتوانیم با مشارکت کانون پرورش فکری شورونشاط را به قشر نوجوان و کودک تزریق کنیم.
وی به معرفی این دوره از جشنواره پرداخت و افزود:‌ یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ در بخش‌های مختلفی در حال اجراست که در سال‌های اخیر بخش ملی و بین‌الملل نیز به این جشنواره اضافه شده‌اند.
مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امسال به‌طور خاص برگزارکنندگان جشنواره تاکید بر سواد و فرهنگ سلامت دارند، در این جشنواره بهترین آثار در بالاترین سطوح داوری شده و آثار جذاب و ماندگاری ثبت خواهد شد.
سرپرست کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بوشهر نیز با استقبال از جشنواره گفت: هر جایی بتوانیم به صورت زیرساختی برای کودکان و نوجوانان کارکنیم که منجر به عملکرد مثبت آنها شود، حتماً حضور خواهیم داشت.
سمیه رسولی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای کودکان و نوجوانان استان بوشهر می‌توانیم اتفاقات نیکی را در این جشنواره رقم بزنیم.
وی در حاشیه این نشست ارائه و برگزاری وبیناری با موضوع کرونا و مراقبت‌های لازم و ضروری برای کودکان و نوجوانان به صورت مشترک بین کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را پیشنهاد داد.
در این نشست مقرر شد کارشناسی از کانون به عنوان سفیر فرهنگی جشنواره جهت ادامه روند همکاری و پیگیری موارد و موضوعات مرتبط به دبیرخانه معرفی شود.
انتهای پیام/ ط.ت ۲۰۵۰