عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برگزاری سومین وبینار بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت، با تاکید بر کووید ۱۹ و نظام سلامت "

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظر دارد "سومین وبینار بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت، با تاکید بر کووید ۱۹ و نظام سلامت " را از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۷ آذرماه سال جاری برگزار نماید.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی افزود: این وبینار در محورهای: "سیاست های مبتنی بر بهداشت عمومی جهت کنترل کووید ۱۹ در مقابل سیاست های مبتنی بر بیمارستان"- "نقش سیستم بهداشت و درمان در همکاری های بین بخشی در کنترل کووید ۱۹" - "‌مرواده خطر و مشارکت اجتماعی در کووید ۱۹ بهترین اقدام کدام است؟" -"سلامت روان بعد از کووید ۱۹ " برگزار می شود.
وی، "نقش سواد سلامت در کنترل کووید۱۹"- "همکاری بین المللی و کنترل کووید ۱۹ حقایق و نیازها"- "سلامتی و اقتصاد تاثیرات تحلیلی و بازگشایی مجدد"- "اثرات کووید ۱۹ بر انسجام یا انزوای اجتماعی در جوامع مختلف"- "مسائل اخلاقی در همه گیری کووید ۱۹ "و "کووید ۱۹ و روش های جدید آموزشی" را از دیگر محورهای سومین وبینار بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت برشمرد.
وی، مهلت ارسال خلاصه مقالات وبینار را تا تاریخ ۳۰ آبانماه سال جاری اعلام کرد.
دکتر صادقی در ادامه جهت کسب اطلاعات تکمیلی علاقه مندان شرکت در این وبینار پایگاه الکترونیکی وبینار به آدرس https://congressapp.ir/ssh۳/ را اعلام نمود.