عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

روز سیاه کرونا در تربت جام /۱۰نفر طی یک روز جان باختند

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام هشدار داد:
روز سیاه کرونا در تربت جام /۱۰نفر طی یک روز جان باختند
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در حال حاضر در شرایط بحرانی هستیم اگر مردم عزیز پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت نکنند شاهد روزهای بدتر از این نیز خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری وبدا جام ، دکتر محمد افکار با اظهار تاسف از عادی شدن بیماری کرونا برای مردم گفت:بیماری کرونا برای مردم عادی شده بطوریکه در چهارشنبه گذشته طی ۲۴ ساعت متاسفانه تعداد  ۱۰ نفر از همشهریان عزیزمان جان خود را بر اثر بیماری کرونا ار دست دادند و همچنان مردم هیچ توجهی به توصیه‌های بهداشتی نمی‌کنند و به تولید و انتشار ویروس در سطح جامعه کمک می‌کنند که این باعث ایجاد بیماری و تلفات جانی بیشتری در بین شهروندان منطقه جام شده است.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار قربانیان کرونا افزود: متاسفانه بیماران در شرایط بسیار بد حال و دیر به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند این امر شده است که اغلب فوتی‌های در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراجعه به بیمارستان فوت می‌ کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن تاکید بر ظرفیت صد درصدی بخش کرونای بیمارستان سجادیه ادامه داد:اکنون بخش آی سی یو و مراقبت‌های ویژه بیمارستان کاملاً پر از بیماران بدحال است که بی‌توجهی و عدم رعایت ‌ به دستورالعمل های بهداشتی باعث شده که کادر درمان و مدافعان سلامت به علت فشار کاری زیاد و طولانی شدن دوره بیماری خسته و ناتوان شوند و از طرفی هم به علت درگیر شدن کادر درمان به بیماری کرونا با کمبود شدید نیروی در بیمارستان سجادیه و مراکز درمانی و بهداشتی مواجه شدیم.

دکتر محمد افکار بیان کرد:اگر مردم اصول بهداشتی را به خوبی رعایت نکنند شاید ما نتوانیم خدمات مناسب و با کیفیت مطلوب در روزهای آینده ارائه دهیم وبا افزایش جان جانباختگان مواجه خواهیم شد.

روابط عمومی وامور بین الملل دانشکده علوم پزشکی تربت جام