عمومی | موسسه آموزش عالی علم و فنآوری شمس

برگزاری اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری، اقتصاد و مدیریت

برگزاری اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری، اقتصاد و مدیریت

برگزاری اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری، اقتصاد و مدیریت در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی توسط دانشگاه علم و فن آوری شمس

پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 1396 به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید –اشتغال، اولین کنفرانش ملی نقش حسابداری، اقتصاد و مدیریت در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با اخذ مجوز رسمی به شماره 82803-96170 از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و با حمایت های علمی و معنوی دانشگاه های مطرح کشور از جمله دانشگاه تبریز، در تاریخ 1396/09/23در سالن همایش های مجتمع فرهنگی رفاهی صدرا برگزار گردید.

برای این کنفرانس که با حضور اساتید برجسته علمی میهن عزیزمان برگزار گردید، تعداد 808 مقاله فرستاده شد که از این تعداد 686 مقاله پذیرفته شد.

کنفرانس با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی مسئولان برگزاری ادامه یافت. در این کنفرانس آقایان پرفسور محمد نمازی، دکتر حسین عبده تبریزی و دکتر رسول برادران حسن زاده به عنوان سخنرانان کلیدی حضور یافته و از تجربیات علمی خود متناسب با موضوع کنفرانس سخنرانی کردند.

در این کنفرانس هفتاد نفر از اساتید برجسته علمی در حوزه های حسابداری، اقتصاد و مدیریت از سراسر ایران به عنوان کمیته علمی حضور داشتند. همچنین تعداد ده مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب و به نویسندگان مقالات لوح تقدیر به رسم تشکر و یادبود اعطا گردید.