سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد
سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد
وبدا؛ با ابلاغی از سوی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میثم قاسم پور با حفظ پست سازمانی علاوه بر امور محوله به سمت سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به قاسم پور آمده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی علاوه بر امور محوله به سمت سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه منصوب میشوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت و ارتقاء سلامت مردم استان موفق و موید باشید.
در ادامه نیز از وی خواسته شده است، ضمن برنامه ریزی جهت تامین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری مورد نیاز جهت ارائه خدمات در سطح دانشگاه، جهت تامین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات و تامین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان برنامه ریزی لازم را داشته باشد.
گفتنی است، برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی، برنامهریزی و ارائه طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری، سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحدهای تابعه و پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها از دیگر مباحثی است که در ادامه متن این حکم انتصاب از سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه خواسته شده است برای آن برنامه ریزی نماید.
پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه مدیریت جهت ارائه بدون وقفه خدمات، برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی قابل واگذاری به بخش خصوصی، برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ، انبارداری ، تعمیرات و سایر امور مربوط در سطح واحدهای تابعه، رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن، پیش بینی نیازهای تدارکاتی واحدهای تابعه دانشگاه و انجام اقدامات لازم جهت اخذ اعتبارات و انجام بررسی های لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها از دیگر مواردی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به قاسم پور یادآوری شده است.
در ادامه متن حکم انتصاب سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، ضمن تاکید بر رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارش های رسیده، ایجاد زمینه مشارکت فعالیت بخش غیردولتی در سرمایه گذاری ها، نهادینه نمودن تحقیق و توسعه در فعالیت های امور خدمات پشتیبانی و رفاهی، استفاده بهینه از فرصت ها و رفع تهدیدها در حوزه خدمات پشتیبانی و رفاهی توصیه شده است.
همچنین در ادامه از وی خواسته شده است، ارتقاء شاخصهای ارزیابی امور قابل واگذاری به تفکیک نوع واگذاری، فراهم نمودن فرصت یکسان برای دسترسی کلیه متقاضیان جهت شرکت در مناقصات و مزایده ها، اصلاح و ارتقا فرآیند های انجام کار در امور خدمات پشتیبانی و رفاهی، اجرای فرآیند انتخاب، انتصاب و آموزش مسوولین امور خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه و منطقی سازی هزینههای خدمات پشتیبانی از طریق برآورد متمرکز نیازها و درخواست خرید حجمی را مبنای برنامه ریزی های کاری خود قرار دهد.
نظارت بربهینه سازی فضاهای فیزیکی موجود دانشگاه با هماهنگی با مدیریت های ذیربط، ایجاد بانک آمار و اطلاعات در حوزه امور خدمات پشتیبانی و رفاهی، ارتقاء و آموزش روش های حفظ و نگهداری سیستمهای تاسیساتی و نظارت بر واگذاریهای مربوطه با همکاری مدیریت های ذیربط، ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تسهیل فرآیندهای جاری و برون رفت از معضلات نظام تمرکز در حوزه خدمات پشتیبانی و امور رفاهی، برنامهریزی خرید و نظارت بر بیمه نامههای مورد نیاز اشخاص و اموال دانشگاه، نظارت بر برگزاری مستمرجلسات کمیته های تخصصی امور خدمات پشتیبانی و رفاهی و استفاده از راهبردهای عملیاتی کمیتهها و تامین و تحویل لوازم، تجهیزات، لوازم مصرفی و اداری مورد نیاز مدیریت های ستادی از دیگر مباحث مورد تاکید برای توجه سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه به آن می باشد.
گفتنی است، دکتر صالحی فرد در پایان نیز خواستار انجام امور مربوط به برنامه ریزی عملیاتی (hop) و امور مربوط به برنامه های اصلاح نظام اداری و جشنواره شهید رجایی و شرکت فعال و مستمر در جلسات و کمیته ها و.... از قاسم پور شده است.