عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برگزاری جلسه هم اندیشی پیرامون استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای مقابله با بیماری کووید ۱۹

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جلسه هم اندیشی بمنظور استفاده بهتر و موثرتر از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای آموزش و اطلاع رسانی چگونگی مقابله با ویروس منحوس کرونا خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: در این جلسه که در دهمین روز از آبان ماه ۹۹ با حضور رئیس پلیس فتا و جمعی از مدیران کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی تشکیل شد، ضمن بررسی فضای حاکم بر رسانه های استان، نحوه تعامل و همکاری مدیران و فعالین فضای مجازی با مجموعه بهداشت و درمان مطلوب ارزیابی شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه ضمن تاکید بر شفافیت و درستی اطلاعات منتشره در فضای مجازی بر لزوم اعتماد سازی بین مردم،‌ منابع اطلاعاتی و رسانه ها تاکید شد.
درخشان گفت: در ادامه نیز در خصوص راه اندازی دبیرخانه مرکزی تولید محتوا بحث و تبادل نظر شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به نقش بی بدیل فضای مجازی در اطلاع رسانی و آموزش در خصوص راه های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: فضای انتقاد با فضای تخریب متفاوت است حال آنکه خوشبختانه در استان فضای انتقادی حاکم و منتقدین با دید شفاف سازی و دلسوزانه از مسائل حوزه های مختلف نقد می نمایند.
وی در ادامه با ارائه گزارش مختصری از فعالیت های اطلاع رسانی و برنامه های انتشاراتی دانشگاه در خصوص کنترل بیماری کووید ۱۹ ، از اعلام آمادگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان برای دریافت هرگونه پیشنهاد در خصوص عملکرد بهتر و موثرتر برای آموزش و آگاه سازی عموم مردم خبر داد.
به گفته وی، پس از بیان نقطه نظرات حاضرین رئیس پلیس فتای استان با تاکید بر تقویت و تولید محتواهای موثر و مخاطب پسند به برخورد قاطع پلیس با کسانی که قصد بر هم زدن آرامش جامعه را دارند اشاره داشت.
وی افزود: سرهنگ مرتضی عسگری در پایان این جلسه بر لزوم استفاده حداکثری از توان و ظرفیت های موجود اطلاع رسانی برای ترغیب و تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی گرفتن خطر شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکید نمود.