عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

فوت ۲ بیمار فسایی در ۴۸ ساعت گذشته و افزایش فوتی کرونا به۴۴ نفر/افزایش موارد مثبت کرونا در شهرستان به ۵۲۸۰ نفر/کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با فوت۲بیمار فسایی در ۴۸ ساعت گذشته علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان، تعداد درگذشتگان بر اثر کرونا در شهرستان فسا به۴۴نفر افزایش یافت .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا نهم آبانماه به ۵۲۸۱ نفر رسیده است که از این تعداد، تاکنون ۳۴۶۰ بیمار بهبودی قطعی یافتند و تعدادی از بیماران نیز بدحال می باشند .

وی تاکید کرد: بیخیالی و عدم ترس از ابتلا، عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و کاهش حساسیت های برخی از مردم، روزهای بسیار سخت تری را در مبارزه با کرونا برای همشهریان و حوزه سلامت رقم خواهد زد.

معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: مردم هر گونه علایم بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک یا کلینیک بیماریهای حاد تنفسی روبروی هلال احمر مراجعه کنند.

دکتر کریمی گفت: هم اکنون تعداد ۱۷۷۷ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری می باشند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسوولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل نمایند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند .