عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

ویزیت بیماران در مراکز ۱۶ ساعته همدان رایگان است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ویزیت و معاینه بیماران در مراکز ۱۶ ساعته منتخب معاونت بهداشتی به صورت رایگان صورت می گیرد بنابراین از شهروندان درخواست می شود در صورت داشتن علائم بیماری کرونا به این مراکز برای معاینه توسط پزشک مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، دکتر محمد طاهری اظهار داشت: مراکز منتخب برای دسترسی آسان همه هم استانی های برای دریافت خدمات پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: این مراکز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب به مدت ۱۶ ساعت فعال بوده و نسبت به معاینه مراجعه کنندگان به ویژه افراد مبتلا به ویروس کرونا اقدام می کنند.

دکتر طاهری بیان کرد: برخی با این باور که در صورت حضور در این مراکز احتمال ابتلای آنها به ویروس بیشتر می شود و به این محل ها مراجعه نمی کنند در صورتی شهروندان به هیچ وجه نباید نگران این موضوع باشند.

وی گفت: یکی از نگران اصلی کادر پزشکی افزایش دامنه بیماری است با این توصیف که احتمال فروکش کردن بیماری در دهه سوم آبان سپس اوج گرفتن آن زیاد است همچنین با ورود به فصل زمستان و در دی ماه با موج شدید این بیماری مواجه خواهیم بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهارداشت: شمار مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته  ۷۰۷ مورد بوده است که از این تعداد ۲۴ تن در بخش آی سی یو بستری شده است.