عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

معرفی رابط حراست پردیس آموزش کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با حضور دکتر حسین کربلائی خیاوی رئیس مرکز، مهندس ابراهیمی معاون آموزش مرکز، مهندس سرکاری حراست مرکز و همکاران آموزشی و تحقیقاتی جلسه معارفه رابط حراست روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ در پردیس آموزش کشاورزی اردبیل برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسین کربلائی خیاوی یکی از وظایف حراست را فراهم نمودن فضایی امن، توام با آرامش خاطر برای کارکنان دانست و ابراز داشت: ایجاد اعتماد متقابل بین حراست و سایر واحدها، شاخصه بسیار مهم در امنیت یک سازمان است.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل مواظبت از سلامت سازمان را از دیگر وظایف حراست برشمرد و در تشریح این وظیفه بیان داشت: هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد که حراست دستگاه با تشخیص به موقع و شناخت آسیب‌های درونی و بیرونی، زمینه علاج به موقع و سلامت سازمانی را فراهم می‌نماید .

وی شاخصه های مسئول حراست را الگو بودن، رفتاراسلامی داشتن، رعایت حریم خصوصی افراد، تعامل با همکاران، امر به معروف و نهی از منکر، تواضع و همدلی با مجموعه کاری برشمرد . گفتنی است، در خاتمه این نشست مهندس شیرین زاده به عنوان رابط حراست پردیس آموزش کشاورزی اردبیل معرفی گردید.