عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

دارابی خبر داد : فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاداسلامی قم غیرحضوری شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: کلیه فرایند ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی قم به صورت غیر حضوری انجام می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی قم درباره نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان جدید این واحد دانشگاهی اظهار کرد : نظر به ضرورت و اهمیت حفظ سلامتی یکایک پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قم و به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از ویروس کرونا و با توجه به تاکید موکد ستاد مبارزه با کرونا استان و دغدغه ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ثبت نام پذیرفته شدگان این واحد دانشگاهی به صورت غیر حضوری توسط کارشناسان آموزش انجام می شود.

شهرداد دارابی افزود: معرفی نامه های نظام وظیفه برادران در زمان اعلامی از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی قم در دانشکده مربوطه ارائه می شود.

وی درباره نحوه پرداخت شهریه و دریافت شماره دانشجویی قطعی پذیرفته شدگان بیان کرد: نحوه پرداخت شهریه و دریافت شماره دانشجویی قطعی نیز برای پذیرفته شدگان از طریق پیامک ارسال و فیلم آموزشی آن در سامانه بارگزاری خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد قم گفت: دانشجویان گرامی برای تطبیق مدرک پایه که ارائه اصل مدرک تا قبل از امتحانات ترم جاری ضروری می باشد لازم است در طول ترم و پیش از شروع امتحانات اقدام نمایند.

وی در پایان افزود: هرگونه خبر جدید در فرایند ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود فقط از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم اطلاع رسانی خواهد شد.

دارابی درباره ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: بر این اساس پیش ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم اعم از متاخرین و جاماندگان لازم است به صورت حضوری به دانشگاه آزاد اسلامی قم مراجعه نمایند.