عمومی | دانشگاه لرستان

معارفه دکتر طاهری گراوند به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش عالی کوهدشت/ تقدیر از دکتر خدایاری


دکتر امین طاهری گراوند به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش عالی کوهدشت، معارفه شد.

با حکم دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر امین طاهری گراوند، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش عالی کوهدشت منصوب و از زحمات دکتر حامد خدایاری، رئیس پیشین این مرکز نیز، تقدیر شد.

معارفه دکتر طاهری گراوند، با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و هبت اله افخمی، مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در محل مرکز آموزش عالی شهرستان کوهدشت برگزار شد.

دکتر فلاحی اصل در این مراسم، ابراز امیدواری کرد که با مدیریت دکتر گراوند، پیشرفت های بیشتری برای مرکز فراهم شود.

همچنین وی از دکتر خدایاری (رئیس پیشین مرکز) به خاطر تلاش ها و کوشش های صورت گرفته، تجلیل کرد.

دکتر گراوند، سرپرست جدید مرکز آموزش عالی کوهدشت، اظهار امیدواری کرد مرکز آموزش عالی کوهدشت بتواند در دوره مدیریت وی نیز موفقیت ها و پیشرفت های کاری بیشتری در همه زمینه ها کسب نماید.

دکتر خدایاری، رئیس پیشین مرکز آموزش عالی کوهدشت نیز توضیح داد که با تلاش کارکنان و تیم مدیریتی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد و پیشرفت های خوبی در مرکز در رشته های تحصیلی مختلف حاصل شده است و مرکز آموزش عالی کوهدشت، این پتانسیل را به ویژه در رشته های کشاورزی و علوم انسانی دارد که بیشتر از گذشته، توسعه یابد.

دکتر خدایاری انتصاب دکتر گراوند را به وی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد دکتر گراوند بتواند در انجام وظایف محوله، موفق باشد.

همچنین، دکتر گراوند و دکتر خدایاری از حُسن اعتماد رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، تشکر کردند.