عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برگزاری وبینارهای کمیته مطالعات و تحقیقات سلامت زنان

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری وبینارهای کمیته مطالعات و تحقیقات سلامت زنان که همزمان با هفته سلامت بانوان ایران پیش‌بینی شده بودند، خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی افزود: اولین سری از وبینارهای کمیته مطالعات و تحقیقات سلامت زنان، وبینار تغذیه و ورزش و مبارزه با چاقی در کووید_۱۹ بود که دوشنبه ۲۸ مهرماه ۹۹، ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر برگزار شد.
وی ادامه داد: اساتید حاضر در این وبینار دکتر تینا جعفری متخصص تغذیه و دکتر مصطفی رحیمی متخصص فیزیولوژی ورزشی بودند که درخصوص مباحث مربوط به تغذیه صحیح، ورزش و مبارزه با چاقی و اثراتی که این فاکتورها بر بیماری کووید_۱۹ دارند به بیان مطلب پرداختند.
دکتر صادقی به برگزاری وبینار زنان، خانواده و سلامت روان در همه‌گیری کووید_۱۹ از دیگر وبینارهایی بود که در هفته سلامت بانوان ایران اشاره وعنوان کرد: این وبینار روز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه ۹۹، راس ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر با حضور اساتیدی ازجمله بهاره توکلی کارشناس ارشد روانشناسی و دکتر الهام زارعان روانپزشک برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: وبینار روابط زناشویی ایمن و سالم، بارداری و شیردهی در کووید_۱۹ نیز با حضور دکتر رویا چوپانی فوق تخصص نوزادان، اکرم کرمی کارشناس ارشد مامایی و دکتر شیدا شبانیان متخصص زنان و زایمان امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۹۹، ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار گردید.