عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر: مدافعان سلامت نوک پیکان مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند/ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس؛ سردار خلیل واعظی که به مناسبت هفته ناجا به همراه هیاتی از نیروی انتظامی استان در این مرکز حضور یافت افزود: بر خود وظیفه دانستیم تا در دومین روز از هفته ناجا با حضور در بیمارستان ضمن تقدیر از تلاش و ایثارگری مجموعه مدیریت، کارکنان و تمامی مدافعان سلامت، همکاری و همگامی پلیس با این مجموعه را اعلام کنیم.
وی با اشاره به نقش ارزنده مدافعان سلامت در درمان و بهبودی بیماران تصریح کرد: از زحمات مدافعان سلامت مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر و تمامی مدافعان سلامت استان تقدیر می‌کنیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان، نیروی انتظامی با اقدامات موثر ازجمله اجرای طرح محدودیت تردد، کنترل و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی در مقابله با بیماری کرونا درراه سلامت جامعه گام برداشته که قدردان زحمات آن‌ها هستیم.
دکتر سعید کشمیری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قدردان خدمات و تلاش‌های شایسته سردار واعظی و همکاران وی در حفظ سلامت و امنیت جامعه هستند.
در ادامه رییس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس نیز گفت: تعداد افراد بهبودیافته بیماری کرونا در استان بوشهر بیش از ۹۰ درصد بوده است.
دکتر عاطفه اسفندیاری در پایان آماری از وضعیت بیمارستان در بحران کووید ۱۹ ارائه داد.

انتهای پیام/ ر.ک ۴۰۷۰