عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

ثبت اطلاعات کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی(HES) و سامانه های آموزش مجازی در پرتال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

دانشگاه فنی و حرفه ای با اعتقاد راسخ به امر آموزش در هرشرایطی، برای ایفای نقش خود در شرایط همه گیری بیماری Covid۱۹ ، تسهیل آموزش تعاملی از طریق سامانه های آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می کند با هماهنگی وزارت عتف و وزارت ICT امکانات و شرایط مناسبی را برای کادر علمی خود( اعضای هیات علمی، غیرهیات علمی و مدعو) فراهم آورد. لازمه استفاده از امکانات در نظر گرفته شده از جمله اینترنت رایگان برای اساتید و سامانه های آموزش مجازی مستلزم ثبت اطلاعات مذکور در سامانه آموزش عالی( HES ) وزارت عتف می باشد.

طی بخشنامه­ شماره ۶۲۴۱/۲۵ مورخ  ۱۳۹۹/۰۷/۰۸، بخشنامه شماره ۹۱/۶۹/۳۳۰/۲۵  مورخ  ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ و  بخشنامه شماره  ۱۰۰۴۱/۳۳۰/۲۵ مورخ  ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ شیوه ثبت اطلاعات فوق الاشاره به دانشکده/آموزشکده های تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای اطلاع رسانی شده است. تاکنون اطلاعات حدود ۱۴۰۰۰ نفر از اساتید عضو هیات علمی، مدعو و کادر آموزشی در سامانه آموزش عالی( HES ) ثبت شده است که تلاش ارزشمندی است و باید تا ثبت کلیه اطلاعات ادامه داشته باشد. همچنین تاکنون  ۳۹ مورد از  سامانه های آموزش مجازی  مورد استفاده دانشکده/ آموزشکده های دانشگاه نیز به تایید وزارت ICT رسیده است. ضروری است باقی مانده سامانه های مذکور نیز برای بهره مندی از تعرفه رایگان اینترنت به تایید وزارت برسد.