عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

اطلاعیه/ ثبت نام اینترنتی خود را در هر دو سامانه آموزشیار و واحد الکترونیکی انجام دهید

اطلاعیه شماره ۲ ثبت نام غیر حضوری مقطع کارشناسی پیوسته واحد الکترونیکی

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی میرساند که با توجه به ماهیت خاص واحد الکترونیکی در مقایسه با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام اینترنتی، می بایست به طور همزمان، علاوه بر سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir ، در سامانه ثبت نام واحد الکترونیکی به آدرس reg.iauec.ac.ir (که زمان فعالسازی آن متعاقبا اعلام می گردد) اقدام به بارگذاری مدارک درخواستی مربوطه نمایید.
لازم به ذکر است، ثبت نام و بارگذاری مدارک به طور یکسان، در هر دو سامانه فوق الذکر الزامی می باشد و درغیر این صورت امکان انتخاب واحد برای دانشجو وجود نخواهد داشت.
ضمنا با توجه به توزیع و پراکندگی دانشجویان واحد الکترونیکی در سراسر کشور و شرائط بیماری کرونا، دانشجویانی که ثبت نام اینترنتی خود را در هر دو سامانه با موفقیت به اتمام می رساند، می بایست مدارک فیزیکی خود را صرفاً به صورت پستی به واحد الکترونیکی ارسال نمایند. جزئیات ارسال مدارک الزامی ثبت نام در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است شماره تلفن ۴۲۸۶۳۰۳۰ پاسخگوی کلیه سوالات عمومی و شماره ۴۲۸۶۳۸۶۳ پاسخگوی سوالات امور فنی پذیرفته شدگان محترم میباشد